Trening EMS Warszawa

Aktywność fizyczna jest niezbędna na każdym etapie życia. W studio treningu personalnego in.Time zadbamy zarówno o Twoje zdrowie, jak i doskonałe samopoczucie. Wybierz ćwiczenia EMS. Dzięki zastosowaniu technologii elektrostymulacji, możesz zredukować nadmierną ilość tkanki tłuszczowej i poprawić ogólną kondycję organizmu, a to wszystko już w 20 minut. Trening EMS wzmacnia mięśnie, stawy, kręgosłup, poprawia metabolizm, a także redukuje ból. Dzięki dużej oszczędności czasu, treningi EMS zdobywają coraz większą liczbę zwolenników. Warto zauważyć, że treningu EMS nie zastąpią żadne zajęcia w klubie fitness.

Jak działa trening EMS?

Trening EMS w naszym studio to alternatywa dla zajęć typu fitness Warszawa, czy dla tradycyjnej siłowni. Posiadamy specjalne miejsce, gdzie taki trening się odbywa, to strefa treningu EMS.

Czym jest trening EMS? To nowoczesna metoda, która aktywuje aż 90% aparatu mięśniowego, bez nadmiernego obciążania stawów i kręgosłupa. Możesz w bezpieczny sposób zredukować występujące bóle pleców i to już po kilku treningach.

Wykwalifikowany trener personalny zawsze zapewnia indywidualne podejście - zadba o technikę wykonywanych ćwiczeń, a także dostosuje intensywność treningu EMS do Twoich możliwości. Zapisz się już teraz i zarezerwuj termin treningu wprowadzającego.

Trening EMS przeznaczony jest dla osób, które nie mają czasu, brakuje im motywacji, a także dla tych osób, które mają problemy z mięśniami i stawami i chcą je wzmocnić, oraz chcą przyspieszyć swój metabolizm i szybko schudnąć.

Jak wygląda trening EMS?

Trening EMS w naszym studio to alternatywa dla zajęć typu fitness Warszawa, czy dla tradycyjnej siłowni.

Czym jest trening EMS? To nowoczesna metoda, która aktywuje aż 90% aparatu mięśniowego, bez nadmiernego obciążania stawów i kręgosłupa. Możesz w bezpieczny sposób zredukować występujące bóle pleców i to już po kilku treningach.

Wykwalifikowany trener personalny zawsze zapewnia indywidualne podejście - zadba o technikę wykonywanych ćwiczeń, a także dostosuje intensywność treningu EMS do Twoich możliwości. Zapisz się już teraz i zarezerwuj termin treningu wprowadzającego.

Zalety treningu EMS

Do zalet treningu EMS zalicza się redukcję tkanki tłuszczowej czy redukcja cellulitu. Taki trening również wzmacnia mięśnie głębokie i pozwala wrócić do pełnej sprawności po urazach czy złamaniach. Dzięki technologii EMS, czyli stymulacji mięśni, umożliwia szybkie osiągnięcie pożądanych efektów, pozwala też poprawić swoją sprawność fizyczną, zredukować tkankę tłuszczową na ciele i nie tylko. Podczas takiej sesji treningowej można zwiększyć wzmocnić mięśnie i zrzucić zbędne kilogramy. Do zalet treningu ems zalicza się również fakt, że 20 minut treningu EMS odpowiada 90 minutom intensywnych ćwiczeń na siłowni. Ponadto efekty treningu EMS są bardzo szybkie.

Efekty treningu EMS

Jak działa i co daje trening EMS? EMS to trening mięśni głębokich. Trening metodą EMS pozwala na redukcję tkanki tłuszczowej czy wzmocnienie mięśni. Efekty treningu EMS to również zmniejszenie lub całkowita redukcja bólu stawów. Kombinezon EMS za pomocą impulsów elektrycznych przyspiesza metabolizm organizmu, a jednocześnie obniża prawdopodobieństwo wystąpienia skurczów mięśni. Należy zauważyć, że ta metoda treningowa jest treningiem funkcjonalnym, który polega na prostych ćwiczeniach.

Czy EMS jest dla każdego?

EMS to specjalny kombinezon i proste ćwiczenia, które umożliwiają na szybko widoczne efekty i niesamowite rezultaty, pozwalające uzyskać wymarzoną sylwetkę, jednak pierwszy trening EMS powinien być poprzedzony rozmową z trenerem personalnym, który przeprowadzi wywiad zdrowotny, a następnie doradzi czy dana metoda treningowa jest dla nas odpowiednia. Ewentualne przeciwwskazania podobne są, jak do tradycyjnego treningu i wymagają konsultacji ze specjalistą.

Trening EMS to trening personalny!

Trening EMS świetnie sprawdzi się u każdego, bez względu na poziom zaawansowania. Z treningów EMS korzystają różne osoby. Niezależnie czy jesteś osobą początkującą, czy trenujesz od dłuższego czasu, EMS Warszawa będzie odpowiednim miejscem dla Ciebie.

Razem z nami możesz zadbać o wzmocnienie swoich mięśni, redukcję nadmiernej ilości tkanki tłuszczowej, ale również możesz liczyć na poprawę swoich wyników sportowych. Ponadto trening EMS zmniejsza permanentny ból stawów czy kręgosłupa. Warto zauważyć, że z treningów EMS korzystają także osoby, które chcą szybciej dojść do siebie po chorobie czy wypadku. Czas pojedynczego treningu wynosi 20 minut.

Szybkie efekty w krótkim czasie?

Trening EMS pozwoli uzyskać Ci wymarzone efekty, przy maksymalnej oszczędności czasu.

Warto wspomnieć również o tym, jak wyglądają same ćwiczenia EMS. Ćwiczenia EMS są bardzo proste. Wystarczy jedynie 20 minut, raz w tygodniu. To znacznie krócej, niż tradycyjny trening personalny na siłowni.

Trening EMS poprzez odpowiednie napięcie mięśni i dodatkowy bodziec w postaci impulsu elektrycznego, sprawia, że jest to doskonały trening całego ciała.

EMS Warszawa - bezpieczny trening dla młodej mamy

Właśnie zostałaś mamą i zastanawiasz się jaki trening po ciąży sprawdzi się najlepiej?

Treningi EMS w naszym studio będą dla Ciebie świetnym rozwiązaniem! Wzmocnienie mięśni, modelowanie sylwetki i ujędrnienie ciała, to tylko jedne z nielicznych efektów, jakie możesz z nami osiągnąć.

Dlaczego to rozwiązanie sprawdzi się lepiej jako trening po ciąży, niż zajęcia typu fitness Warszawa?

Przede wszystkim na treningu EMS, trener personalny zapewnia bezpieczeństwo i pozwala skupić się na wzmocnieniu osłabionych partii mięśni, w tym mięśni głębokich, które po porodzie są mocno osłabione i rozciągnięte. Stopniowo wprowadzany i dobrze zaplanowany trening po ciąży, pomoże wrócić Ci do pełni sił i cieszyć się wymarzoną sylwetką.

Co wybrać - trening EMS, siłownia czy inne rozwiązanie?

Na sesjach treningu EMS można osiągnąć zdecydowanie szybsze efekty niż na siłowni. Ponadto ćwiczenia EMS są o wiele prostsze i nie obciążają mięśni i stawów. Każdy trening prowadzi trener EMS. Jeśli chodzi o porównanie treningu EMS do siłowni - 20 minutowy EMS trening daje takie efekty, jak 90 minut intensywnych ćwiczeń na siłowni.

Ile wynosi czas treningu?

Bezpieczny trening EMS może odbywać się jedynie przez 20 minut w tygodniu. 20 minut treningu personalnego jednak wystarczy, gdyż dzięki technologii EMS i dzięki ćwiczeniom EMS można szybko uzyskać zadowalające efekty.

Kto przeprowadzi trening EMS?

Każdy z naszych treningów personalnych EMS jest przeprowadzany przez trenera z odpowiednią wiedzą i odpowiednim doświadczeniem.

Jak wyglądają ćwiczenia EMS?

Ćwiczenia EMS są bardzo proste i może je wykonywać niemal każdy. Co ważne - ćwiczenia EMS nie obciążają stawów i mięśni, a za to wzmacniają je. Ćwiczenia EMS wzmacniają również kręgosłup i pozwalają zrzucić zbędne kilogramy.

Wpływ treningu EMS na zdrowie

Trening EMS przyspiesza metabolizm, co pozwala zrzucić nadprogramowe kilogramy, a także wzmacnia mięśnie, stawy i kręgosłup. Ponadto redukuje przewlekły ból.

Efektywność treningu EMS

Trening EMS zastąpi nawet 90 minut intensywnego treningu na siłowni. Trening EMS aktywuje wszystkie mięśnie, więc sprawdza się znakomicie jako dodatek do ćwiczeń, ponieważ pozwala ćwiczyć mięśnie, które nie są aktywowane w trakcie innych treningów.

Trening próbny

Korzyści treningu EMS są ogromne. Jeśli jednak nie jesteś do końca przekonany lub pewny możesz umówić się na jeden próbny trening i przekonać się, że warto się zdecydować na EMS. Trening EMS bezpośrednio i szybko wpływa na wiele czynników.

Program EMS trening

Jeśli chodzi o program EMS trening wygląda następująco – najpierw osoba ćwicząca musi założyć specjalny strój wyposażony w elektrody, które sprawiają, że mózg wysyła impulsy do mięśni. Następnie wykonuje się proste ćwiczenia, które nie obciążają mięśni czy stawów. Dzięki technologii EMS jest niezwykle skuteczny.

Fakty na temat treningu EMS

trening ems

Trening EMS pozwoli spalić Ci nawet do 1300 kcal.

trening ems wzmacnia mięśni głębokie

Trening EMS bardzo szybko wzmacnia cały aparat mięśniowy w tym mięśnie głębokie.

Elektrostymulacja mięśni

Elektrostymulacja mięśni jest bezpieczną formą treningu.

kobieta podczas treningu ems

W treningu EMS nie korzystamy z żadnych dodatkowych obciążeń, dzięki czemu ćwicząc nie obciążasz stawów i kręgosłupa.

rozpoczęcie treningu ems

Trening EMS jest dostosowany do Twoich możliwości i celów treningowych.

kobieta i mężczyzna podczas treningu ems

Trening EMS radykalnie skraca czas potrzebny na osiągnięcie Twoich celów w porównaniu do tradycyjnych metod treningowych.

Często zadawane pytania

Masz pytania dotyczące treningu EMS?
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najcześciej zadawane pytania przez naszych klientów.

Opinie naszych klientów

20 minutowy trening EMS
zastąpi wiele godzin spędzonych na siłowni